Inviazione
Home> Cumpagnia di a Notte> Cume travaglia di cristallu liquidu

Cume travaglia di cristallu liquidu

January 16, 2024

I display cristalli liquidi (LCDS) sò diventati una parte integrale di a nostra vita integrale, da i telefuni intelesti è i televii à i monitori è u signu di scrittu. Questi display offrenu stampi di alta risoluzione cù culori vibranti è anguli di vista eccellenti. Ma avete mai fattu cume l'molécules LCD u travagliu per creà tali visui stunenti?

À u core di un lcd sò molécule cristallu liquieghji, chì sò unichi in a so capacità di allinquite si in una direzione particulare quandu hè sottumessu à un campu elettricu. Queste moliche sò custituiti da strutture longa, di canna chì anu e proprietà di i dui liquidi è solidi. In u so Statu naturale, i molécule di cristallu liquidu sò orientati aleatori, chì sò risultatu in un apparsu scuru quandu a luce passa per elli.

Per capisce cume u travagliu di lcd u travagliu, facemu un sguardu più vicinu à a struttura basica di un pannellu di LCD. Hè cumpostu di dui piatti di vetru cù una strata fina di u materiale di cristallo liquidu sandwiched trà di elli. A superficia interna di ogni piattu di vetru hè riunita cun un elettrodo trasparente, chì permette chì un campu elettricu electinu attraversu u capastu di cristallo liquidu.
1
I molécule di cristallu liquidu in un LCD sò tipicamenti di dui tipi: twisted nematicu (tn) è dilignamentu verticale (VA). In un tn lcd, i molécule sò allinati à un angulu specificu, in solitu 90 gradi, trà i dui piatti di vetru quandu ùn hè micca applicata. Questa accunciazione torciata permette à a luce per passà a capa di cristallu liquidu è ghjunghje à u visore. ( Vede u video quì )

Quandu un campu electricu hè u tn lcd, molécule crystale liquidu cumincianu à micca untwist, allignamentu si paralleli à u campu electricu. Stu realignamentu cambia a polarizazione di a luce chì passa per a capa di cristallu liquidu, bluccatu effittivamenti da ghjunghje à u visor. Controlling U Fiore elettricu, a quantità di a luce di attraversu u LCD pò esse regulatu precisamente in u risultatu sfarente livelli di luminosità.

Per d 'altra banda, VA LCD travaglianu di manera diversa. In una và LCD, molécule crystale liquivanu allinatu inizialmente verticalmente, perpendiculare à i piatti di vetru. Quandu un campu elettertu hè applicatu, l'molécules appiccuntati, chì permettenu di luce per passà per a capa di cristallu liquidu. Simile à TN LCDS, u gradu di tiltu pò esse cuntrullata da un rappurtu à u campu elettricu, per quessa chì cuntrullendu a luminosità.

Per migliurà u più bagnante di LCDS, cumpunenti supplementari cum'è Filtri di Colore è i Sistemi di a Centru sò incorporati. I filtri di culore sò usati per creà u gamut di culore desideratu da filtrare selettivamente chì passa per via di a capa di cristallu liquidu. Sistemi di candenhing, tipicamenti cumposte di LAs, furnisce l'illuminazione necessaria per u pannellu di LCD.

In filagiu, u riassuntu molécule chì u travagliu chì travaglià messu in manipulà l'alinementu di e strutture di cristole liquieghjate attraversu l'applicazione di un campu elettricu. Questu realignamentu cuntrullatu permette à u LCD per regulà u passaghju di a luce, risultatu in a visualizazione di l'imàgine è di i video. A capacità di cuntrullà precisamente l'Orientazione di molécule di cristallo liquidi una di e tecnulugie di visualizazione più populari, offre visuali di alta qualità in una larga gamma di dispusitivi.


Cuntatta ci

Author:

Mr. andy

Phone/WhatsApp:

+8613822236016

Prodotti Popular
You may also like
Related Categories

E-mail à stu dispunizatore

Sujetu:
Telefuninu:
Email:
Missaghju:

Your message must be betwwen 20-8000 characters

Cuntatta ci

Author:

Mr. andy

Phone/WhatsApp:

+8613822236016

Prodotti Popular
Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà